واژگونگی

همه چیز در ابهام
دروغ حقیقت می شود
و سپس دوباره دروغ
گذشته پاک شده
پاک فراموش شده

۴ نظر:

محمدحسین گفت...

دنیای امروز ما اینگونه اینونه است واینگونه خواهد ماند اگر ما نخواهیم

شقایق گفت...

بعد از سالها، چه کسی بفهمد که راست و دروغ چیست. زمان کمرنگ می کند، بی رنگ می کند.ما ادمهای آینده نگری هستیم، همه.

شقایق گفت...

به آسمان نظر می کنم. از سنگینی زمین فاصله می گیرم. خوب می دونم همه چیز تموم میشه، همه چیز تموم میشه و اگر ادمها رو دوست داریم، اگر ادمهایی رو دوست داریم که در مقابلشون باید رفت دنیا تمام نمیشه. می فهمم که نیاز دارم که دوست داشتنی رو ابراز کنم، همین، نه بیشتر از این، و میشه دوست داشتن رو ابراز کرد به همه، حتی کسی که در مقابلش باید رفت. ممنونم. امروز خیلی خوبم.

شقایق گفت...

به آسمان نظر می کنم. از سنگینی زمین فاصله می گیرم. خوب می دونم همه چیز تموم میشه، همه چیز تموم میشه و اگر ادمها رو دوست داریم، اگر ادمهایی رو دوست داریم که در مقابلشون باید رفت دنیا تمام نمیشه. می فهمم که نیاز دارم که دوست داشتنی رو ابراز کنم، همین، نه بیشتر از این، و میشه دوست داشتن رو ابراز کرد به همه، حتی کسی که در مقابلش باید رفت. ممنونم. امروز خیلی خوبم.